פליני 161×600
160x600WEBTHENET
היום: 30/04/2024 שעה: 09:56

בתי מרקחת בבאר יעקב

BURAK
סיינס מדיה 970X60

בתי מרקחת בבאר יעקב

מחפשים בית מרקחת בבאר יעקב?
אחרי שביקרתם אצל הרופא והוא נתן לכם מרשם לתרופה שתקל ותרפא את החולי שתקף אתכם, יש להגיע לבית המרקחת בבאר יעקב בכדי לרכוש את התרופה. באר יעקב מציעה מספר בתי מרקחת המשרתים את קופות החולים השונות. בכל בית מרקחת ניתן לרכוש תרופות מרשם, תרופות מדף, תוספי תזונה ומוצרי טיפוח, אסתטיקה ובריאות בקלות, בנוחות ותוך שמירה על פרטיות מקסימלית של הלקוח.

בכל בית מרקחת בבאר יעקב תמצאו רוקחים מוסמכים שינפקו לכם את המרשמים הרצויים שניתנו לכם ע"י הרופא. בנוסף לכך, הרוקחים יוכלו לעזור לכם במידע הקשור לשימוש בתרופות אותן אתם רוכשים ולייעץ לכם לגבי תרופות מדף הנרכשות ללא מרשם. כל רוקח מחויב להיות בעל תואר ראשון ברוקחות B.Sc.Pharm ולעבור מבחן הסמכה לאחר סיום התמחות של שישה חודשים.

תרופות הן יעילות אך יש לזכור שנטילה לא נכונה עלולה להזיק ולהרע את מצבכם, לכן יש לשים לב למספר פרטים חשובים לפני נטילתן. במעמד רכישת התרופה שאלו את הרוקח את שם התרופה, במידה וזו תרופה חדשה ואינה מוכרת שאלו אותו למה היא משמשת, מהי דרך הנטילה הנכונה (בליעה, מציצה, מריחה וכו'), מהן תופעות הלוואי שעלולות להופיע ואיך לנהוג במידה והן מופיעות. הקפידו גם לברר האם התרופה גורמת לנמנום, או שניתן לנהוג ללא חשש.

לאחר שביררתם את כל הפרטים הללו הבהירו עם הרוקח מה המינון המדוייק שרשם לכם הרופא, ומה כדאי לעשות במידה ושכחתם ושברתם את הרצף. כדאי גם לשאול ולדעת גם ממה כדאי להימנע לאורך זמן הטיפול ומה כדאי לא לאכול או לשתות (קפאין, אלכוהול).
זכרו, אין להפסיק ליטול תרופה שניתנה במרשם ע"י הרופא ללא התייעצות ו/או הוראה ממנו. גם אם אתם חשים טוב יותר והסימפטומים נעלמו, חשוב להמשיך וליטול את התרופה עד סוף הטיפול ולפי הוראות הרופא בכדי שהמחלה לא תחזור או חמור מכך – תחמיר. באנטיביוטיקה, הפסקת הטיפול טרם הזמן עלולה לגרום לחיידק לפתח עמידות ותצטרכו להתחיל טיפול חדש וחזק יותר.

הקפידו לשמור על התרופות לפי ההוראות, במקום מוצל או בקירור מלא, ושימו לב לתאריך התפוגה. ישנן תרופות רבות שלאחר פרק זמן מסויים יש להפסיק את השימוש ולזרוק אותן.
בבאר יעקב תמצאו בית מרקחת של קופת החולים הכללית, סניפי סופר פארם המקבלים מרשמים של כל קופות החולים, פארמה תמר בו מכבדים מרשמים של קופת חולים מכבי ובית מרקחת בבית החולים אסף הרופא. במידה ואתם זקוקים רק לתרופות מדף, ניתן להגיע גם לסניף מנטה ביישוב, בו תמצאו מגוון רחב של תרופות המנופקות ללא מרשם רופא.

בתי המרקחת עומלים רבות בכדי לייעל את השירות הניתן ללקוחות ומקפידים לצמצם את התורים ולקצר את זמן ההמתנה ככל האפשר.
כלל בתי המרקחת בבאר יעקב פתוחים בכל ימי השבוע (ושבת ע"פ תורנות).

  • אין קטגוריות
הוסף עסק חינם!
טוען...