פליני 161×600
160x600WEBTHENET
היום: 30/04/2025 שעה: 09:54

Effecto ייעוץ וליווי שיווקי

שיווק אפקטיבי לעסקים

כתובת כתובת: באר יעקב
שעות פעילות שעות פעילות:

א-ה 8:00-17:00
שישי וערבי חג 8:00-13:00

ב- EFFECTO אנו מעניקים שירותי ייעוץ וליווי שיווקי מלא לחברות ולעסקים בתחום השיווק והפרסום. אנו עוטפים את העסק מבחינה שיווקית ודואגים לניהול שיווקי מלא, המביא לשיווק אפקטיבי ומעניק למותג חשיפה ומודעות, המובילים לשיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.

  • על קצה המזלג… מה אנו מספקים?
  • בחירת שם לעסק
  • בניית מותג המבדל ומייחד את העסק ממתחרים קיימים
  • אפיון אתרי אינטרנט וליווי הלקוח בתהליך הקמתם
  • כתיבת תוכן שיווקי, מקצועי, איכותי וייעודי המהווה בסיס לקידום נכון
  • יצירת עיצוב מתאים
  • קידום אתר (SEO)
  • פעילות ממומנת בגוגל
  • מעקב ובקרה אחר פעילות האתר
  • בניית אסטרטגיה שיווקית ודרכי פעולה לחשיפה מהירה לקהל יעד שרלוונטי למותג
  • פרסום במדיות השונות
  • הקמת תערוכות
  • הפקת קטלוגים
  • הפקת אירועים עסקיים קטנים כגדולים
  • הפקת כנסים מקצועיים
  • כתיבת תסריטים לסרטוני תדמית
  • ניהול מערכות דיוור וכתיבת ניוזלטרים
  • הקמת דפי נחיתה
  • קידום אורגני וקידום ממומן
  • שירותי מיקור חוץ לחברות ולעסקים בתחום התקשורת השיווקית

ליווי חברות – אין עסק קטן מדי ואין חברה גדולה מדי!
EFFECTO מובילה בתחומה בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה ומתאימה לכל עסק – גדול, קטן, חדש, ותיק, היי-טק, לואו-טק, סטארט-אפ, עצמאי, פרטי, ממשלתי, מקומי ובינלאומי. אנו מלווים כל לקוח לכל אורך התהליך וגם לאחריו – החל מבדיקת כדאיות ומבחירת שם לעסק, דרך יצירת לוגו ובניית שפת מותג ואסטרטגיה שיווקית מתאימה ועד לניתוח תוצאות ולהגשת המלצות להמשך פעילות.

מיפוי שוק – אין שוק תחרותי מדי!
אנו מבצעים מיפוי שוק מקיף, תוך למידה מעמיקה של התחום, כולל: מצב השוק, לקוחות פוטנציאליים, ספקים עיקריים, מתחרים ודרך הפעולה של כל אחד, השוואת המוצרים הקיימים בשוק, הערכת תוצאות ומיצוב המוצר או החברה החדשה בשוק.

מיפוי קהלי יעד – לכל מוצר יש קונה!
לאחר למידת השוק לעומקו ומיפוי השוק, ניתן לבצע מיפוי של קהל מטרה איכותי ומדויק. בחינת המוצר והשוק מובילים לבחירת קהל היעד האופטימלי עבור הלקוח, תוך השוואה למוצרים דומים ולחברות מתחרות והבאת המותג החדש לתודעת הציבור הרלוונטי. הקהל נבחר בקפידה, ונעשה מחקר מקיף הכולל מידע על היקפי צריכה, ביקוש והיצע.

מיפוי מתחרים – אין מתחרים, יש שיתוף פעולה!
בדיקת שוק מעמיקה מנתחת את מספר המתחרים ואת אופי הפעילות שלהם. נעשה מחקר לגבי כמות הלקוחות הכללית ואיזה נתח שוק שייך לכל מתחרה. מחקר זה מאפשר לקבל החלטות באשר לאופן הכניסה לשוק ולמיצוב המותג שלכם.

בניית תוכנית שיווקית לפעילות – מיקוד, מיקוד, מיקוד ומתחילים לעבוד!
בין שמדובר בעסק ותיק הזקוק לריענון השפה השיווקית שלו ובין שמדובר בעסק חדש המעוניין לפרוץ לשוק, חשוב לבנות תוכנית שיווקית ממוקדת להצלחת התהליך. תוכנית מקיפה מכילה בין היתר את מטרות חברה, משאבים קיימים ואופן היישום שלהם. תוכנית שיווקית טובה מאפשרת בעיקר להתמקד ונותנת מענה מדויק לאתגרים, למטרות וליעדי החברה. בנוסף לכך, הקשר עם הלקוח הדוק יותר ומוביל לשיפור ניכר בתוצאות העסקיות.

ניהול תקשורת שיווקית – כי הכול מתחיל ונגמר בתקשורת!
התקשורת השיווקית היא למעשה הקשר עם הלקוח. ככל שהתקשורת טובה ומדויקת יותר, הלקוח מרגיש הזדהות עם החברה ומוצריה. התוכן השיווקי חייב להיות מעניין והשפה חייבת להיות אחידה בכל אמצעי התקשורת. תקשורת שיווקית נכונה מייצרת ערך חיובי של המותג בעיני הצרכן הסופי.

אסטרטגיה לפי EFFECTO משמעה תוצאות עסקיות טובות יותר!

תוכן שיווקי צריך לשווק את העסק, החברה, המותג שלכם בצורה הטובה ביותר!

תוכן שיווקי חייב להיות מקצועי, מעניין ומושך את העין. המסר השיווקי בכל צינורות הפרסום והשיווק צריך להיות בעל מסר אחיד, המחזק ומשרת את המותג ואת החברה. סגנון הכתיבה חייב להעביר את המסר בצורה ברורה ורהוטה ולהביא ללקוחות נוספים ולשיפור התוצאות העסקיות של החברה.

המסר השיווקי חייב להיות בשפה המובנת ללקוח. השפה השיווקית חשובה מאוד ויש לכתוב אותה בצורה רהוטה, עכשווית, מותאמת, ללא שגיאות כתיב ועם סימני פיסוק במקומות הנכונים. רמת הכתיבה צריכה להיות בהתאם לסוג המוצר, לקהל היעד ולמדיה שבה מפרסמים. לא ברמה גבוהה מדי המשדרת התנשאות ולא ברמה נמוכה מדי המשדרת חוסר מקצועיות. לדוגמה, בפייסבוק יש להשתמש בנימה קלילה ואישית יותר, אך כל פוסט חייב לכלול שפה שיווקית קולעת המניעה לפעולה. תוכן שיווקי לחברה בינלאומית חייב להיות מתורגם למגוון שפות ומותאם לתרבות, לאופי ולסגנון הנהוג בכל מדינה.

קיים שוני בין חברות לעסקים, ולכל עסק יש שפה ייחודית לו ואסטרטגיה שיווקית המאפיינת את העסק ומשדרת את העוצמה, האיכות, הנראות ואת המסר השיווקי לקוח.

כתיבת תוכן איכותית ושיווקית כאחת, מצריכה ביצוע מחקר מקדים ומקיף – תחום העסק, סביבת העבודה, השפה של המתחרים, הרגלי צריכה, קהל היעד וההרגלים שלהם, קהל פוטנציאלי אפשרי, פילוח שוק, היסטוריית העסק, מטרת העסק, יעדי העסק, האנשים שמפעילים אותו (עובדים והנהלה), מצב עכשווי והיעד אליו שואפים להגיע, תוך ניתוח הצעדים האפשריים והמעשיים.

תוכן שיווקי איכותי באתר האינטרנט של חברה הוא בדרך כלל הקשר הראשוני של העסק עם הלקוח. לא הרבה יודעים, אך יש חלון הזדמנות של שניות ספורות הגורם ללקוח להחליט אם להישאר או לעזוב. התוכן באתר האינטרנט חייב להיות שיווקי, מדויק, עם הנעה לפעולה וחשוב לא פחות – תומך בפעילות הקידום האורגני של המותג.

לא משנה מה אתם צריכים לכתוב, העיקר שזה יעשה את ה- EFFECTO!

חוות דעת

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טוען...