פליני 161×600
160x600WEBTHENET
היום: 19/04/2024 שעה: 19:41
BURAK
סיינס מדיה 970X60

למה הדירה שלי לא נמכרת?

פעמים רבות בעלי נכסים המוציאים את דירתם למכירה לא מבינים מדוע אחרי חודשים של פרסום ביד 2 ולמרות פניות טלפוניות רבות הדירה לא נמכרת?

קביעת מחיר ה"יציאה לשוק" משמעותי מאד לתהליך המכירה ופעמים רבות בעלי נכסים בודקים באיזה מחיר יצא השכן לשוק, מתוך הנחה ש"הנכס שלי טוב יותר" ולכן הוא שווה יותר.  מתחיל תהליך מכירה במחיר מופרז ולא ראלי לאזור, לגודל ולמשתנים נוספים החשובים להערכת שווי הנכס ומשם להגיע ל"שרפת הנכס" הדרך קצרה.

מה אתם הייתם חושבים על נכס שעומד חודשים ולא נמכר. האם הייתם רוצים שכך יחשבו על הנכס שלכם?

מוכרים רבים שאני פוגשת אומרים לי: "אם יבוא מישהו רציני, נדבר" ואני תוהה איך יבוא מישהו רציני כאשר הפער בתקציב העומד לרשותו לבין המחיר שאתה מבקש הוא גדול כל כך.

דבר נוסף משמעותי בתהליך המכירה הוא – "הרושם הראשוני" יש לקונה הזדמנות אחת ל"התאהב" ולראות את עצמו גר בבית הזה ולכן למרות שלא תמיד זה נח ואין זמן,  ישנה חשיבות רבה לסידור וארגון הבית מעבר לסידור הרגיל.  יש לקחת בחשבון שמה שלא מפריע לנו, עושה את כל ההבדל עבור הקונה כמו ספריות עמוסות מדיי, משחקים בסלון, קרטונים שלא היה לנו זמן לסדר יוצרים תחושה של מקום צר וקטן, רטיבות שנראית לנו זניחה היא פיק בירכיים לקונה.  יש להכין את הבית למכירה ובמידת הצורך אף להיעזר באיש מקצוע ובהשקעה לא גדולה של צבע וקצת "סטיילינג" ניתן להפוך את הנכס לנחשק יותר, מעצבת פנים (שאשמח להמליץ עליה) במפגש חד פעמי ולא יקר של "ספיד עיצוב" תהפוך את הדירה לנחשקת יותר.

הקונה – מוכרים רבים מתהדרים בניסיון רב במכירות ובניהול משא ומתן אבל לרוב אותו תותח מכירות כלל לא מראה את הנכס כי הוא לא בבית בשעות שהקונים מגיעים ומה שיוצא הוא שבן הזוג הפחות מעורב ולעתים אדיש לתהליך המכירה מראה את הנכס , במקרים "מוצלחים" אף יותר שולחים קונה לדייר שגר בדירה, למי יש מושג את איזה אינטרס מייצג הדייר ומה באמת נאמר שם?

דבר לא פחות חשוב הוא שלב המשא ומתן, תהליך המכירה מלווה בהמון רגש וסנטימנטים, הבית שלי הבית בו גידלתי את ילדיי, הנכס היקר ביותר, מילה לא במקום של קונה יכולה לפוצץ עסקה וליצור אנטי לתהליך.

כדי להוריד מחיר במשא ומתן הקונה ידאג לציין בפנינו כמה מאות אלפי שקלים יעלה לו השיפוץ/ההשקעה/ההתאמה לנכס והמשא ומתן יתחיל בנקודה שנראית רחוקה ולא הגיונית.

חשיפה: רוב בעלי הנכס נותנים "בלעדיות" ליד 2 ומחכים.
בין כמה דפים מי יבטיח לנו שדווקא הנכס שלנו יבלוט ויקפוץ לעיין? אם לא הקפצתם כמה ימים, לאיזה עמוד תגיע המודעה?

צילום נכון של הנכס הוא חלק משמעותי ב"לגרום" לקונה ללחוץ על המודעה.

האם אתם משוכנעים שבכדי למכור את הנכס היקר ביותר עשיתם את המקסימום כדי לקבל את מה שאתם רוצים? 

לנו אנשי המקצוע יש את הידע והיכולת לטפל בנכס משלב התמחור הנכון המתבסס על נתוני מכירה בזמן אמת באזור שלכם.
קמפיין השיווקי שלי מכיל למעלה מ 13 פעולות אקטיביות.
שיתופי פעולה עם עשרות מתווכים יביא מאגר גדול של קונים וסינון נכון יביא למניעת טיילת
משא ומתן מול כמות גדולה של קונים תגרום לתחרות בניהם ולכמות גדולה של הצעות מחיר ולכם את העסקה הטובה ביותר.

unnamed

טוען...